Geplaatst: 14-02-2005 11:21
[26132] Bij Transit nieuw type willen de achterste remtrommels er niet af i.v.m. slijtage/roestrand in trommel. Ik heb al eerder gehoord dat er hiermee problemen zijn en dat je preventief bij de beurten deze rand moet verwijderen. Welnu, deze bus hebben we nog niet eerder gehad en we zitten er wel mee. Ik hoor zelfs dat er garages zijn die de trommels er helemaal af slijpen. Dit moet toch niet nodig wezen ?!. Wie heeft er ervaring mee c.q. een oplossing ????