Geplaatst: 25-07-2005 20:23
[35474] Mijn centrale vergrendeling wil niet meer open met afstandsbediening weet iemand hoe je dit op nieuw in kunt lezen volgens instructie boekje moet er een rood lampje gaan branden als je het knopje bij het plafond lampje achter in de auto indrukt bij mij knippert er wel een groen lampje
heb dit probleem nadat een keer de batterij v/d afstandsbediening leeg is geweest met sleutel werkt c.v wel oke