Geplaatst: 25-07-2005 22:26
na een trap op de gas pedaal lijkt dat ie verzuipt, dus de motor loopt niet op, hij draait allen goed op hogere toeren. na dat ie een tijd op stationair draait gaan de toeren omlaag en heel onrgelmatig lopen. Ik heb al fuel filter,bugies kabels, bugies en sonda vervangen en zelfs met een nieuwe ECU. en toch geen success.Weet iemand hier raad op ? Alvast bedankt.