Geplaatst: 27-07-2005 20:36
[35598] Ik ben bezig met R.Clio 16, 16v bj 2001
deze auto reed daarvoor gewoon na stil zetten wou hij niet meer starten. ook na het reservesleutel gebrobeerd dat lampje van de start onderbreker blijf branden wat ik ook heb gedaan.
er was twee draden van de olie zenden verbrand dat achter bij de spruitstuk zit dat is inmiddels vernieuwd maar doet nog niet dat sensor is ook al vervangen maar helaas,lampje blijft branden en start niet!!!
wie weet wat mogelijk kapot is of niet goed werkte!!
nog bedank ik ziet je reactie!!