Geplaatst: 02-08-2005 21:28
[35918] Na het schoonspuiten van de motor bleef het rode lampje van de startblokkering (constant)en het gele diagnose lampje (knipperend) branden. Na het omdraaien van de contactsleutel geen reactie, motor draaide niet rond. Alle schuifverbindingen gecheckt, motor loopt weer. Gele lampje is uit maar het rode brand nog steeds constant. Wie weet raad?