stotteren slecht lopen sintra v6 (x30xe)

2 reacties

Merk
Opel
Model
Sintra
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 02-08-2005 19:40

[35911] Deze sintra gaat op 5 cil. lopen als je hem zwaar belast. Storingslampje gaat regelmatig branden. Bij uitlezen geeft ie drie storingen aan:

- bdp sensor

- nokkenas sensor

- inspuitventiel cil 1 (signaal te laag)

Bdp sensor en nokkenas sensor zijn vervangen maar probleem is niet verholpen.

Als je de auto aan de co kast hangt en je belast hem(aut. in D en iets gas geven met voet op rem) dan is hc niet meer af te lezen zo hoog!

Is dit nu gewoon een ontsteking probleem en moet ik niet kijken naar de storing inspuitventiel, of blijft de injector gewoon los staan?

Iemand wel eens meegemaakt?

mvg Dennis