2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 30-07-2005 21:02
[35758] Hoi
weet iemand of de airbag rechts is uit te zetten.
Of moet ik gewoon de stekker van de airbag aftrekken.
En er een weerstand tussen zetten of is er is orgineels te koop.
met vriedelijke groet dik