Geplaatst: 27-08-2003 20:02
Hoi allemaal heb er een nieuwe regel klep opgezet en het probleem is over
alleen van die nieuwe software is dit echt nodig ???
is hier een schrijven van geweest van opel
want de opel dealer waar ik was zij dat het onzin was