Geplaatst: 25-09-2003 14:06
tijdens rijden slaat de motor af
start daarna wel weer direkt het is net of de
ontsteking wegvalt.Geen foutkodes en niet altijd.We hebben het zelf een keer gehad.Bij 3000 toeren plotseling afslaan.Laten de koppeling opkomen en slaat niet aan.Pas als we helemaal stil staan en weer starten slaat hij direct aan!Wie heeft er een oplossing of herkent dit probleem. groeten herman, Autobedrijf Bijman