Geplaatst: 16-09-2003 19:38
[4189] Bij ons binnen gekomen deze week, een Ducato (camper), die niet op eigen kracht meer van zijn plek komt. Alle versnellingen kunnen ingeschakeld worden, zowel met koppeling ingetrapt, als zonder intrappen, hierbij geen enkel verschil. Druk in het koppelingspedaal voelt normaal, de koppeling wordt ook bediend. Bij het koppelingshuis ruikt het niet naar een verbrande koppeling. Wie heeft dit ooit eerder meegemaakt, is er een standaard-kwaal bekend? Gebroken prise-as, vertanding vd koppelingsplaat eruit?
vr. groet,
Edwin