versnellingsbak of koppeling?

3 reacties

Merk
Fiat
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1988
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 16-09-2003 19:38

[4189] Bij ons binnen gekomen deze week, een Ducato (camper), die niet op eigen kracht meer van zijn plek komt. Alle versnellingen kunnen ingeschakeld worden, zowel met koppeling ingetrapt, als zonder intrappen, hierbij geen enkel verschil. Druk in het koppelingspedaal voelt normaal, de koppeling wordt ook bediend. Bij het koppelingshuis ruikt het niet naar een verbrande koppeling. Wie heeft dit ooit eerder meegemaakt, is er een standaard-kwaal bekend? Gebroken prise-as, vertanding vd koppelingsplaat eruit?

vr. groet,

Edwin