Onregelmatige loop

5 reacties

Merk
Ford
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 28-09-2003 20:52

[4492] Motor slaat regelmatig over op leegloop. Schokt soms bij 1800-2000 t/m. Verstuivers en druksensor vervangen in garantie. Enige verbetering merkbaar, doch niet verdwenen.

TDCI ziekte?