Geplaatst: 18-10-2003 8:53
[5094] Er kwam bij ons in de garage een fiat tipo 1.4 monotronic binnen gereden om olie te verversen toen wij de Auto echter buiten wilden rijden, deed hij niets meer , wel draait hij op remmen reiniger maar niet op benzine .
Er komt brandstof tot de injector maar deze spuit niet in
Krijgt geen signaal ECU al vervangen geen resultaat
Wie van jullie heeft dit al eerder meegemaakt en wie kan mij helpen. dit is ovrgens al de derde keer bij het zelfde type auto in twee jaar tijd bij ons in de garage.!!!!!!!!!!!!!!!!