stoten en inhouden automaat

3 reacties

Merk
Ford
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 19-10-2003 13:51

[5127] Klant heeft klacht bij rijden rond 40 km/u. Wagen begint dan te stoten en lijkt alsof ontsteking weg valt, maar de toerenteller blijft goed aangeven en als je de bak in neutraal zet is het toerental van de motor meteen strak en is het inhouden weg, hij rolt dan in z'n neutraal door. Als je weer naar drive schakelt dan is het probleem weer aanwezig. De wagen doet dit ook op snelweg rond 100 km/u. Het komt ook af en toe voor dat de wagen ineens heel sterk inhoudt alsof de automaat uit zichzelf terugschakelt van 4 naar 1.

Wie heeft goede raad?