Geplaatst: 24-12-2007 9:48
Hallo,
Deze klant heeft de volgende klacht,
De motor blijft plankgas lopen na optrekeen met vollast.
De gasklep is wel gangbaar.
als je de auto een paar minuten laat staan , is het weer goed, geen problemen zolang je maar geen vollast vraagt.
Herkent iemand dit probleem, dan hoor ik dat graag.