al4 bak

6 reacties

Merk
Peugeot
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 08-03-2005 21:44

[27617] wij hebben een peugeot 406 binnen staan die niet meer wil rijden doormiddel van de automaatbak als men deze in sneeuw stand zet rijdt hij wel .

achteruit is ook geen probleem .

storing uitgelezen tijdelijke storing toerental uitgaant singaal sensor.

deze sensor is wel op de bak gemonteerd maar niet aan gesloten en nog nooit is geweest ook .

de bedrading in het schema is ook niet aanwezig naar de ebe al4 .

o ja als de auto in storing gaat gaan sneeuw en sport stand knipperen .

dingen die al gedaan zijn (al4 bak geherpogrameerd , meerstanden schakelaar afgesteld, bak af getapt en op nieuwe gevuld .

iemand nog iedeen ik niet meer .

ik denk zelf niet aan die borg warner kleppen die altijd zoveel problemen geven want dan heb je altijd wel een storing druk verschil er in staan .

ik hoor het graag !