Geplaatst: 08-03-2005 21:44
[27617] wij hebben een peugeot 406 binnen staan die niet meer wil rijden doormiddel van de automaatbak als men deze in sneeuw stand zet rijdt hij wel .
achteruit is ook geen probleem .
storing uitgelezen tijdelijke storing toerental uitgaant singaal sensor.
deze sensor is wel op de bak gemonteerd maar niet aan gesloten en nog nooit is geweest ook .
de bedrading in het schema is ook niet aanwezig naar de ebe al4 .
o ja als de auto in storing gaat gaan sneeuw en sport stand knipperen .
dingen die al gedaan zijn (al4 bak geherpogrameerd , meerstanden schakelaar afgesteld, bak af getapt en op nieuwe gevuld .
iemand nog iedeen ik niet meer .
ik denk zelf niet aan die borg warner kleppen die altijd zoveel problemen geven want dan heb je altijd wel een storing druk verschil er in staan .
ik hoor het graag !