Geplaatst: 28-12-2007 22:32
[95705]Ik heb 3 maand geleden een mondeo diesel van 115pk tweedehands gekocht met 32000 km.
Nu, na een kleine 5000 km gereden te hebben stel ik vast dat de digitale verbruiksaanduider op het dashbord een verbruik aangeeft van 5.7liter/100km,maar dat ik,na verschillende metingen eigenlijk tussen de 6.2 en 6.4 liter verbruik!
De vraag is dus:
-staat de software niet goed ingesteld?
-in de handleiding geven ze een verbruik aan van 5.7liter/100km,is dit realistisch?
hartelijk dank