start heel slecht bij warme motor.

18 reacties

Merk
BMW
Model
3-serie
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 11-03-2005 16:13

[27808] betreft 320 d. :brandstofpomp reeds vernieuwd.

:verstuivers getest (ook de tweede trap).

:geeft bij de dealer geen storing aan.

:start s'morgens perfect zonder rook.

:starten na ongeveer een of twee uur haast

niet mogelijk en gaat gepaard met enorme

wolken witte rook.