Geplaatst: 19-10-2006 22:35
[66203] Wie kan mij helpen met een volgend probleem.
Tijdens het gas geven geeft de motor een zoemend geluid.(het klinkt als zszszszszszszsz.)
Of je nou rijdt of stilstaat, het maakt niet uit.
Maar hoog in de toeren wordt het minder na zoon 4.000 toeren.
In de uitlaat is het ook hoorbaar maar na 1 kilometer is het geluid in de uitlaat bijna weg nadat de motor gestart is.
Maar het zoemend geluid blijft aanhouden hoelang je ook rijdt.
Denk zelf dat het met hydraulische klepstotters te maken heeft of iets in die richting.
Heeft iemand een enig idee welke richting ik op moet zoeken.
Alvast bedankt groetjes Nils