Geplaatst: 23-10-2006 20:05
[66458] Nadat er in een berlingo diesel een andere motor is ingezet (motor was over de toeren gedraaid) wil deze niet meer aanslaan gaf in eerste instantie geen brandsof naar de verstuivers.Brandstof pomp van in kapote motor gemonteerd
nu geeft hij brandstof op de 1 en 2 cilinder,op de 3 en 4 cilinder niets,ook niet als je de leidingen direct van de pomp los haalt.het is een rotatie pomp.
Wie weet wat er aan de hand is.
B.V.D Michel