10 reacties
Lid sinds: 21-11-2007
Bijdragen: 46
Geplaatst: 21-11-2007 18:36
Het betreft hier eenvoudig een fabricagefout. Reclameren bij de importeur, dat is de leverancier en de verantwoordelijke in deze.