Geplaatst: 25-10-2006 20:00
[66623] Goeiedaggie,
Onze service auto slaat linksaf bij stevig optekken, ook als je gewoon rechtdoor wilt gaan.
Is erg storend ook omdat er veel andere mensen in rijden. Er zijn al diverse onderdelen vervangen waaronder,
- Schokdempers voor,
- Draai lagers boven op de veerpoten
- Aandrijfas links
Voor de rest ziet/lijkt alles er goed uit te zien. Iemand dit eerder aan de hand gehad ?
Iedere suggestie's zijn welkom !
Gr. Ralph