Geplaatst: 25-10-2006 18:42
Ik ben bezig met een Espace 3.0 dCi (206.000 km) waarvan de distributie riem en de hoge druk pomp moet vervangen worden, ik dacht zelf en een aantal collega's van mij dat de motor ervoor uit moest, maar kan het ook zonder de motor uitbouwen of heeft iemand hier ervaring mee?
vr gr Dennis