Distributieriem en HD pomp P9X motor 3.0 dCi

5 reacties

Opgelost

Merk
Renault
Model
Espace
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
3.0
Eerste inschrijving
januari 2006
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 25-10-2006 18:42

Ik ben bezig met een Espace 3.0 dCi (206.000 km) waarvan de distributie riem en de hoge druk pomp moet vervangen worden, ik dacht zelf en een aantal collega's van mij dat de motor ervoor uit moest, maar kan het ook zonder de motor uitbouwen of heeft iemand hier ervaring mee?

vr gr Dennis