Geplaatst: 14-08-2005 21:11
[36616] Mijn zoon heeft een Clio 1.8 16 Valve 1992
Het versnellingsbaksteun is van de bak afgebroken.
Het schroefdraad op de bak is totaal onbruikbaar.
Vraag 1 Is dit een veel voorkomend probleem ?
Vraag 2 Kan de bak alleen ( zonder motor ) uitgebouwd worden en zoja hoe ?
Dick