Geplaatst: 15-08-2005 19:34
[36663] hallo
ik heb hier een rav4 met een d4d dieselmotor bouwjaar 2002,bij stationeer toerental trilt de motor geweldig,er zit ook een geluid in,vermoedelijk de druklager,bij het intrappen van de koppeling vermeerdert of vermindert het lawaai,zou het vliegwiel kapot kunnen zijn,ik weet bij avencis gaan die ooit kapot.
kan de versnellingsbak er zo uit of moet eerst het differentiel
van de bak verwijdert worden,
dank bij voorbaat
theo