toyota mr2 sw20

5 reacties

Merk
Toyota
Model
MR-2
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2005
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 18-07-2005 19:07

[35067] Goedendag,

Ik zal eerst mijn verhaal vertellen.Ik ben nieuw hier en ben een net afgestudeerde monteur bij opel. Ik heb zelf een mr2 sw20 en heb ik een nieuwe radiateur opgezet.Goed ontlucht voor en achter bij de temostaat en opnieuw starten..... na 15 minuten gaat het water aan de kook temperatuur meter blijft normaal(redelijk laag zelfs!) en als je de ontluchtings nippel op de koeler zelf(voor dus) opendraaid komt er alleen maar stoom uit!! En heb ik nu dus wel het expansie dopje los om bij te vullen als de term. open gaat.Laat ik de dop van exspansie erop dan begint hij in het koelsysteem te fluiten!! bouwt druk op omdat het water aan de kook is en het gas weg wilt uiteraard.... zat te denken aan de koppakking maar ik heb geen oliefilm of ernstige bellen in mijn exsp. vat ook niet als ik kortstondig of lang een keer gas geef...termostaat is vernieuwd enja waterpomp? lekt niet of wat dan ook!

Is hier misschien iemand die mij zou kunnen helpen want de monteurs op mijn werk zeggen veel maar niks precies!!;)

mvg