Distributie

3 reacties

Merk
Audi
Model
A4
Type
TYPE 8D
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.8 20v
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 20-10-2003 17:57

Heb op dit moment Audi in werkplaats met ADR motor van 1996, heb bij dealer distributieset gekocht, maar nu loopt de riem niet meer en lijn. Ik bedoel hiermee dat de spanrol te ver naar buiten komt zodat riem schuin loopt. Heb naar dealer gebeld, en die verzekerd me dat het de juist set is, een andere is niet meer te verkrijgen, het gaat hier om de zogenaamde aangepaste set. Mijn vraag kan iemand mij zeggen of ik misschien nog andere onderdelen moet vervangen, tandwielen,...want als ik de riem zo monteer gaat hij zeker opnieuw stuk. Alvast bedankt.