Geplaatst: 21-10-2003 17:01
S'morgens starten is geen probleem, ook wanneer de motor
op bedrijfstemperatuur is slaat de motor goed aan. Het probleem ontstaat nadat de motor bijv. 1 uur heeft stil gestaan en hierna gestart wordt, nu slaat de motor moeilijk aan en wanneer deze wel aanslaat zie je niets meer door de zwarte rook!!. Gloeibougies pas vervangen. Wie o wie weet raad ??!!!