IEMAND NOG SUGGESTIES?

13 reacties

Merk
Peugeot
Model
406
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 20-07-2005 17:18

[35176] probleem staat 3 berichten terug. 406hdi uitvallen bij acceleren bij 2500t/pmin. druksensor op hd-pomp vervangen. geen ijzerslijpsel in filterhuis. opvoerpomp geeft 3 bar. hd-pomp heeft op moment van uitvallen 918 bar. verstuivers gecontroleerd via retour. vollastrelais op hd-pomp krijgt spanning ( op advies techsupport via via ). wij denken aan iets electronisch, de auto loopt loopt netjes mits je maar geen vol gas geeft en wanneer die uitvalt start je hem en loopt dan ook gelijk netjes( aleen op display "antipollution" melding)