2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 25-10-2003 16:44
[5355] na het inbouwen van andere motor is er een elektrische storing,bij bepaalde snelheden gaan instrumenten lampjes branden en schakelt automaat 2 versnellingen op en weer terug,wie heeft ervaring hiermee?