Brandstofpomp?

4 reacties

Opgelost

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Astra-G
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.7
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 24-07-2005 16:21

Hoi,

Ik heb hier een astra 1.7 DTI (y17dt)loopt soms een half uur en soms een halve minuut of als ik gas geefm slaat dan af en start niet meer. Na een uurtje wachten slaat die toch weer aan maar dan ook weer ff natuurlijk. Na uitlezen gaf die als fout: overloopklep op de inspuitpomp. Is het nou echt alleen de overloopklep of toch weer iets anders? EDU ziet er goed uit. Geen Slijpsel te zien. Wie kan mij helpen?