Geplaatst: 24-07-2005 16:21
Hoi,
Ik heb hier een astra 1.7 DTI (y17dt)loopt soms een half uur en soms een halve minuut of als ik gas geefm slaat dan af en start niet meer. Na een uurtje wachten slaat die toch weer aan maar dan ook weer ff natuurlijk. Na uitlezen gaf die als fout: overloopklep op de inspuitpomp. Is het nou echt alleen de overloopklep of toch weer iets anders? EDU ziet er goed uit. Geen Slijpsel te zien. Wie kan mij helpen?