Benzinedampen in auto tijdens stationairdraaien met warme mo

2 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Golf
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 24-07-2005 17:04

[35405] Mijn uitlaatgas herverbrandingslampje brand.

Moet ik hier voor naar de dealer of kan zelf ook nog iets proberen.

En als mijn auto stationairdraait dan komen er benzine dampen in de auto met warme motor, terwijl mijn auto op gas loopt.

wat kan dat zijn?

ps ik weet dat ik op gas moet koken.