Geplaatst: 24-07-2005 17:04
[35405] Mijn uitlaatgas herverbrandingslampje brand.
Moet ik hier voor naar de dealer of kan zelf ook nog iets proberen.
En als mijn auto stationairdraait dan komen er benzine dampen in de auto met warme motor, terwijl mijn auto op gas loopt.
wat kan dat zijn?
ps ik weet dat ik op gas moet koken.