4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 07-11-2003 14:33
[5885] Wie heeft ervaring met de export van brommobielen naar Duitsland.Probleem is de Conformiteitsverklaring dat ze maximaal 25 km/h kunnen en mogen rijden.Ben geinteresseerd in de merken Micro-car, Ligier en JDM.