5 serie 525i automaat E34 schakelprobleem

4 reacties

Merk
BMW
Model
5-serie
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1991
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 26-07-2005 18:54

[35523] hallo. wij hebben een 525i staan die geeft op het kombiinstrument "getriebeprogramm" en hij schakelt niet. hij bonkt als je hem in de versnelling zet, en als je wegrijdt blijft de bak hangen bij 2000 tpm. (beetje slippende koppeling effect.) de auto versneld wel, en we hebben het getriebesteuerung stuurtoestel al vervangen.