Geplaatst: 26-07-2005 18:54
[35523] hallo. wij hebben een 525i staan die geeft op het kombiinstrument "getriebeprogramm" en hij schakelt niet. hij bonkt als je hem in de versnelling zet, en als je wegrijdt blijft de bak hangen bij 2000 tpm. (beetje slippende koppeling effect.) de auto versneld wel, en we hebben het getriebesteuerung stuurtoestel al vervangen.