Geplaatst: 26-07-2005 8:34
Gloeilampje brandt heel af en toe een paar tellen onder het rijden. De auto trekt dan ook niet door. Na paar tellen is dat weer over. Soms start de motor wel goed rond maar slaat dan niet aan. Even later weer wel. Uitgelezen maar geen foutcodes aanwezig. Bij onbelast vol gas geven komt er vrij veel roet uit de uitlaat maar dat lijkt mij bij een TDI niet echt appart. Kan verder zo snel niets vinden (slechte stekkerverbindingen bijv.) Iemand een tip?