Geplaatst: 20-11-2003 17:11
[6385] I.v.m. schade was de airbag geploft , wij hebben regelunit onder linkerstoel vervangen , de airbag en de bedrading onderhet stuur
Eerst werd de fout gegeven van bedrading defect maar dat is nu klaar alleen knippert het lampje nu steeds en volgens ons is het geheel goed geprogrameerd.
Wie heeft dit eerder meegemaakt en weet een oplossing?