Geplaatst: 03-11-2006 21:41
[67242] Na het vervangen van de achterremblokken blijft er op het display
een lampje met daarin een P branden en het lampje service, dit
krijg ik niet meer uit, kun je dit op een bepaalde manier resetten,
kan in de KTS niets vinden over deze el. handrem
na demontage van de handremkabel,trok deze na een paar minuten spontaan aan, na starten konden we de kabel weer terugtrekken,misschien heeft dit er iets mee te maken???
wie weet hoe dit werkt???groeten ido.