electrische handrem

24 reacties

Merk
Renault
Model
Espace
Type
Onderwerp
Motorcode
2.2 dci
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 03-11-2006 21:41

[67242] Na het vervangen van de achterremblokken blijft er op het display

een lampje met daarin een P branden en het lampje service, dit

krijg ik niet meer uit, kun je dit op een bepaalde manier resetten,

kan in de KTS niets vinden over deze el. handrem

na demontage van de handremkabel,trok deze na een paar minuten spontaan aan, na starten konden we de kabel weer terugtrekken,misschien heeft dit er iets mee te maken???

wie weet hoe dit werkt???groeten ido.