Geplaatst: 02-03-2005 17:58
[27217] ik heb een golf 4 tdi die bij het optrekken heel erg trilde.ik heb alle drie de motorsteunen al vervangen en het is iets minder geworden maar het trillen blijft.ook als de auto stilstaat trilt hij bij een bepaald toerental,dat is al bij 1000 toeren aan de hand. motor steunen zijn al vervangen. Zou het mischien iets met de koppeling te maken hebben?wie weet raad?