4 reacties
Lid sinds: 26-11-2025
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 24-04-2007 8:31
[79054] Ik heb hier een Ford binnengekregen, met een extreem rokende motor die onregelmatig loopt.
Er zit ook een aardige tik in het blok ongeveer bij de vierde cilinder.
Wie heeft dit al eens meegemaakt,.
Mvgr Dirk-jan