Geplaatst: 11-11-2006 16:55
[67766] Hallo, klant komt met tikkend geluid in werkplaats , dealer gebeld ; reactie: verstuivers
Verstuivers laten testen , 2 stuk uit voorzorg alle 4 vervangen km stand 145000 km .
Na het monteren van verstuivers motor maakt nog tikkend geuid !!
Klepdeksel gedemonteerd / nokkenassen en stoters gecontroleerd op vlakke punten alles OK!! . Kan de stoters van inlaatzijde wel indrukken alle 8 en van de uitlaat zijde niet ; muurvast . Door de krukas met de hand de draaien krijgen alle stoters genoeg olie zo lijkt het . Zit het probleem misschien in de stoters ? wie heeft hier evaring mee
Graag reactie . Haie tow.