Geplaatst: 14-11-2006 0:43
[67960] Geachte collega's
heb probleem dat de motor niet aanslaat ben even verder gaan kijken en heb geconstateerd dat deze geen brandstof (gas) krijgt en ook gen vonk geeft !
mijn vraag is dus ook waar zou dit aan kunnen liggen ?
alvast bedankt voor jullie medewerking .
mv.groet Paul van Ziel