SLAAT REDELIJK GOED AAN MAAR LOOPT ZEER ONREGELMATIG

5 reacties

Merk
Ford
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 08-03-2005 8:43

[27551] Als de motor koud is slaat hij met door starten aan en loopt op 4 cilnd. zo gauw de motor een paar keer rond heeft gedraaid begind hij onregelmatig te lopen overslaan en te roken,

Wij hebben de gloeibougie's al vervangen + brandstof filter,

Zo gauw de motor warm wordt gaat hij albeter lopen na ongeveer 15 min.

Kan dit een brandstof pomp probleem zijn ?

of is er iemand die dit al heeft mee gemaakt de auto heeft 250000 km gelopen

mvg, Yuri