Geplaatst: 08-03-2005 8:43
[27551] Als de motor koud is slaat hij met door starten aan en loopt op 4 cilnd. zo gauw de motor een paar keer rond heeft gedraaid begind hij onregelmatig te lopen overslaan en te roken,
Wij hebben de gloeibougie's al vervangen + brandstof filter,
Zo gauw de motor warm wordt gaat hij albeter lopen na ongeveer 15 min.
Kan dit een brandstof pomp probleem zijn ?
of is er iemand die dit al heeft mee gemaakt de auto heeft 250000 km gelopen
mvg, Yuri