Geplaatst: 08-03-2005 21:08
[27612] Hoi,
ik heb van de week van een Astra 2.0DTi (136.000km) de
inlaatspruitstuk gedemonteerd om het te reinigen. Omdat de turbo te laat en niet geleidelijk in sprong moest de kleppen in de spruitstuk gereinigd worden, maar bij demontage moest ook de verstuiverleidingen los. Nu alles weer schoon gemonteerd was en de leidingen ontlucht waren, wilt de auto niet meer aanslaan.
Wat kan het probleem zijn??? Ik heb trouwens in haastigheid de accupool vergeten te demonteren bij deze werkzaamheden.
P.S. Zou het eventueel kunnen zijn dat er een aparte manier van ontluchten bij deze type is??
Ik zie jullie reactie tegemoet.
B.v.d.
Sudesh