X20DTH Verwarming rechts blijft koud

2 reacties

Merk
Opel
Model
Omega
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 09-03-2005 12:11

[27646] Hallo collega's

De temperatuur rechts reageerd niet meer op de bediening temperatuur blijft koud, zowel op auto als handmatig.

Auto heeft ecc maar mijn autocom kan deze nog niet uitlezen.

Iemand een idee.

Alvast bedankt Gr Dirk