Geplaatst: 09-03-2005 12:11
[27646] Hallo collega's
De temperatuur rechts reageerd niet meer op de bediening temperatuur blijft koud, zowel op auto als handmatig.
Auto heeft ecc maar mijn autocom kan deze nog niet uitlezen.
Iemand een idee.
Alvast bedankt Gr Dirk