Geplaatst: 28-09-2006 12:18
[64811] de verlichting van het display van de boordcomputer ( bevind zich onderin de toerenteller) het lampje is niet kapot maar krijgt geen spanning ik weet ook niet vanwaar de spanning moet komen
als je er zelf spanning op zet dan brand het wel mischien een defect in de printplaat ?
iemand ervaring met dit probleem ?
gaat dit vaker kapot?
een nieuwe unit is duur dus we zouden het graag eerst zeker weten voordat we er een bestellen
bij voorbaad bedankt