Geplaatst: 17-03-2005 20:27
Hallo ik heb hier een astra g staan,met een x2.0 DTL motor uit 1999 die tijden het rijden is afgeslagen en nu niet meer wil starten. motormanagment systeem heb ik op evt foutcodes uitgelezen. komt het volgende uit:voorverwarm tijd gloeirelais, is het enige wat ie aangeeft! Heeft iemand hier ervaring mee?