Geplaatst: 13-03-2005 21:15
[27959] Ik had graag wat meer info over het plaatsen van een intercooler
op mijn berlingo, zijn er soms collega die dit al gedaan hebben, zoja welke onderdelen ( merk + type ) + de aansluitingen die er kunnen gebruikt worden,?
Dank alvast hiervoor,
Raf.