Geplaatst: 27-07-2005 19:44
[35590] Ik heb sinds kort de klacht met mijn eigen astra x16xel. Als ik van de snelweg af kom en rem op de motor en daarna gas wil geven valt de motor eerst bijna uit om vervolgens weer op te pakken.
Dit probleem komt soms ook voor als ik probeer weg te rijden bij een verkeerslicht. Het diagnoselampje licht dan even op. Er is echter geen storing aanwezig. Weet er iemand een oplossing?