Geplaatst: 28-07-2005 20:04
[35644] Hallo,
We hebben hier een klant met Astra X DTL 2.0l, vroeger werd na startdefect al es de mazoutpomp vervangen. Los van dit (deed het voordien ook al) klaagt de klant dat vanaf zijn wagen een drie kwartier of langer stilstaat hij bij het starten een dikke witte rook ziet. Ik zag het vanavond ook, het is serieuze mistrook. Zoals je hebt bij het ontluchten van de mazoutleidingen. Heeft er iemand al zoiets voorgehad. De wagen start wel altijd perfect ! Geen storingscodes. (van gloeikaarsen zou hij fout geven denk ik ???)
Dank bij voorbaat voor jullie tijd !!!