probleem met onsteking/bobine

7 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Golf
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1990
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 31-07-2005 8:02

[35771] hallo ik heb een vw golf gti 1.8 16v {kr)blok

heb een probleem me auto houd in komt niet op snel heid maar als je hem start en hij is koud loopt hij perfectmaar zodra je er mee gaat rijden houd hij bijna alle vermogen in alleen als je je gas los laat en hem gelijdelijk en gedoceert gas geeft loopt ie goed en gaat ie dan is het gesputer weg ik heb me auto een nieuwe kleppendekksel pakking olie keering/in onstekking en verdeelkap/roter vernieuwt me moter helemaal gereinigt end toen ik klaar was kreeg ik hem niet gestart kreeg geen vonk vanaf bobine dus dacht kapot een andere er in maar nee hoor weer niet nou ik die oude er weer terug een extra massa kabel gelegt van waar die andere ook komt blok start als een trein maar ja hij hokt nog steeds zijde ze onstekkingafstellen nou ja deng doe dat maar toen ik hem weer wou starten geen vonk

mijn vragen samen gevat zijn is me halgever kapot of toch me bobine of het ergstegeval me com de een zegt dat me distributie een tand is versprongen de andere me halgever en de andere me comp ik heb naar me distributie gekeken en die was toen nog wel slap maar niet versleten of derg is alleen op gespannen en naar de merk tekentjes gekeken alle tweee staan ze gelijk twaalf uur mijn vraag daar over is heeft iemand voor mij de tekening van de distributie en hoe hij moet staan verder ja ik hoop dat iemand me kan helpen ik weet veel van auto,s en werk er dagelijks mee maar ja niet het motoriche gedeelte maar de schade,s dus vandaaar en ja ik heb nu al zoveel kosten gemaakt aan die auto me geld raakt op en ik kan niet een nieuwe halgever en bobine kopen kan wel maar dan wel de goede die kapot is en niet alle twee als het nodig is alvast bedankt voor voor je reactie vriendelijke groeten sander van der knoop