3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 01-08-2005 22:25
[35876] Heeft er iemand ervaring met een mercedes 300TE24 waarvan de ontsteking is weggevallen. delcokap en rotor zijn in orde.
Heb nog een sl met het zelfde probleem